Subproxectos

Proxecto HATHOR

Posta en marcha dunha horta hidropónica accesible, automatizada con control remoto para persoas con discapacidade intelectual.

Divertablet

Creación dunha plataforma de recompilación de xogos que fomentan a estimulación cognitiva.

Compra con-migo

Desenvolvemento dun xogo terapéutico que simula a realización dunha compra nun supermercado mediante o uso de tecnoloxía NFC.

Robots de acompañamento

Personalización para o uso de robots sociais en sesións terapéuticas.

Videoxogos personalizados

Desenvolvemento de videoxogos personalizados e adaptados, segundo os intereses das persoas con discapacidade intelectual dos CAPD.

Videoconsolas

Categorización e dotación de videoxogos de interese terapéutico e deseño de adaptacións que permiten o uso accesible nos CAPD.

 

Diana sensorial

Fabricación dun armario con luces e sensores para traballar funcións psicomotrices.

FestexAndo

Dotación de dispositivos para a creación de salas de festas adaptadas as necesidades das persoas con discapacidade intelectual.

 

griDALL-e

Adaptación do programa Grid que permite a creación de obras de arte mediante o uso da Intelixencia Artificial.

Impresión 3D

Formación e implementación do uso de impresoras 3D.

 

 

 

Estimulación sensorial

Dotación de sensores e dispositivos lumínicos para a creación de ambientes de relaxación e estimulación sensorial.

Realidade Virtual (RV)

Selección de videoxogos de Realidade Virtual de interese para os CAPD.

 

Pantallas dixitais interactivas

Compilación de aplicacións e xogos para o seu uso en pizarras dixitais interactivas e formación no seu uso.

Asistentes de voz

Configuración adaptada ao uso de asistentes de voz nas diferentes estancias dos CAPD.

 

Dispositivos informáticos

Selección e personalización de aplicacións e xogos de interese terapéutico.